Wednesday, July 21, 2010

kawan..

Assalammualaikum....

Da lama tak jumpa kwn2...masa tak mengizinkan...masing2 pun ada life sendiri...tp nasib la leh jumpa kat alam maya ni...at least tahu la perkembangan kwn2...selalu org ckp, bila masing2 da kawen mmg da tak sama seperti masa bujang...iya la...mana nak sama...da ada laki...ada anak..keje lak...then ada family mertua lagi...hmmm.... tapi camana pun aku tetap cuba cari masa untuk luangkan masa ngan kawan2...cthnya kalau dapat jemputan...sebaik mgkn luangkan masa... sama gak visit kwn2 bersalin...walaupun takler rapat sgt ngan kawan tu.. bile ada kelapangan apa salahnya kan...ziarah kan dituntut...dan fardu kifayah... even adik ipar aku penah ckp... "rajin ek ko visit kwn2 bersalin...kang ko bersalin belum tentu diorg dtg visit..."....come on k, aku tak minta masa aku nnt diorg visit...aku pi visit sbb aku ada masa n aku rasa tanggungjawab sesama insan... bukan nak dapat balasan....
Aku cuma dua beradik...sbb tu aku hargai kehadiran kwn2 dlm hidup... bg meriah sikit kan... ahahahaha...tapi aku tak tahu la org lain...
hmmmm....dan life aku mcm biasa je... masih seperti 7 bulan lepas...teman yg paling rapat si suami... kawan2 lain ada yg jumpa hari2 tp di alam maya...heheheh... dan aku belum lagi ada teman yg kenit...lum ada rezeki lagi... selalu yakin yg ALLAH swt tahu ape yg terbaik utk hambaNYa...
kat opis skrg pun ada boss je la...tade kwn len...org len kat kilang@site opis...aku pun tak kenal... kenal kat tepon jer... kdg2 bosan mule la contact @ sms kwn2...tp bese la sume pun bz ada yg reply ada yg tak...sumtimes teringat zaman skola...bes gilleeerrrr... kalau la dapat diputar waktu...hehehehhe....zaman skola plg bes...mmg terbaik!!...dgn mcm2 gossip..pastu kan...tak penah habis nak bercerita....ada jer...hikhikhik....mmg rindu arh zaman tu...pastu masa zaman pi skolah agama...ahahahahahhaha....kelakar ar utk dikenang...:))

No comments: