Thursday, May 7, 2009

tunang.....;))

salam...

wah...lama benar tak update...
so..., perkembangan diri saya.... erm.... i'm getting engaged by end of this month... mcm tak percaya jer....huhuhuhu......
i'm waiting for this moment for a looonnnggg time...heeee....so, agak excited bile mencari barang2 plus memikir nak theme kaler per, nak konsep camana, nak isi aper kat dulang.....
lucky me, ramai kengkawan yg anytime bg pendapat plus tak lokek kongsi idea.... esp ude n ai... thanks to u both...:))...pastu thanks to k.chik n paan yg meneman dan melayan kerenah aku...heee....
aku ni mmg blur sket nak pakai baju camana nnt so asik membelek magazine sampai last2 aku tak tempah pun baju....sudahnya aku merayap ngan k.chik ari tu kat butik andaman n aku tteeeeerrrberkenan kat 1 baju neh...dengan senang hatinyer, aku sewa je la... 1 set ngan make up....---->perrgghhh beriya siot....hiiikkksss.... sukati la kan, selama ni tgk org tunang n nikah kali ni aku plak....
kwn2....selalunya masa majlis tunang, ada bg door gift tak kat guest? any idea nak suggest kat aku? yg besh dan harga berpatutan ekh.....:))

3 comments:

3740Journal said...

weh jom gi kelantan. kite shopping door gift kt sane. aku beli door gift kt kelantan aaa...

smoketomyhigh said...

tak kisah la apa pun ucu. yang penting majlis tu berjalan lancar. tentang door gift atau yang lain, kalau ada rezeki boleh bagi.
moga2 Allah beri keberkatan atas majlis tu nanti

sissomebody said...

ude : kelantan ekh... murah2 kan sana? pastu byk choice ekh? i ckp gi bandung...huhu

laydee : thanks 4 ur doa.. jemputla dtg nnt ekh...:))