Wednesday, March 24, 2010

Yang pertama

Assalammualaikum...

Selalu aku gi opis nek star dari bdr tun razak pastu turun kat masjid jamek...pastu mesti menyinggah beli cekodok udang@ epok2..(karipap...epok2 tu org johor je tau...) hehehhe....
tapi da dua ari ni aku nek motor pi keje...huhu... beshhhh....bile lalu kat kete-kete yg tgh jem tuh, aku rasa macam nak melambai2 kata babaiiiii.....ngeh3...tapi aku takut la kang kalu ujan, aku kat bwh jambatan, diorg lak yg babai kat aku...ekekkekeke....
Keje ok la...masa 1st day keje, boss minta potostat surat...aku tak bese ngan mesin potostat yg canggih2 ni, tak tahu settings...sekali amik ko, saiz A3 aku potostat...kakakakkaka....1st day jer aku dah membuat pembaziran pd company...huhuuhuhu....tp skrg da ok la...Alhamdulillah... besh pasal boss tak banyak songeh....kalau byk hal aku potostat muka dia kang...ngeh3...( berani ker???)
Tak lama ni nak dapat 1st gaji...dok memikir2 nak bikin per..:))... Walaupun gaji tak besar mana, tp ni 1st job aku after kawen...(setelah puas carik keje, sik gi interview) so, ianya sgt meaningfullllllll k...Aku da plan nak beli kain utk mak aku wat baju raya guna 1st gaji neh...hehehe...pastu tgh pikir nak beli aper utk diri sendiri...:))

No comments: