Wednesday, April 15, 2009

....Dia.....

Takde idea laa....

tapi dok merenung laptop neh....

ermmm.... idup saya lebih tenang sekarang....

membuka lembaran baru....

percaya tak..., saya akan jadik tunangan org tak lama lagi...?

Saya sendiri mcm tak percaya....

Saya bercinta bagai nak giller selama 5 thn...dengan seseorang yang sgt saya cintai...

Tapi end up mcm tu jer....

Menangis tak henti siang malam.....

Mana-mana pergi ada jer kenangan yg mengaitkan dier....

Tapi, saya percaya yang Allah SWT tanak saya bersedih stp masa....

Dengan badan yang makin susut...muka sentiasa sembab....

Hari ni, saya dah mula ceria kembali....

Terima kasih mama,abah,adik2,kawan2..... yang sentiasa memberi sokongan....

Juga syukur pada Allah SWT yang telah 'mengirimkan' bakal tunang dan bakal suami utk

menjadi pelindung dan memberi kebahagiaan baru buat saya....

Mungkin betul...,

Lebih baik menerima org yang sayangkan kita berbanding kita yang sayang dier giller-giler...

Saya sedang belajar menerima dia...

Dia byk menceriakan hidup saya...dan yang penting dia ikhlas menerima seadanya saya...

dengan kisah lepas saya yg pelbagai....,

Dia tetap terima saya.... Dan sayalah bakal tunang dan isteri dia...

Jodoh ni kuasa Allah SWT...., tak mesti dah bercinta bertahun-thn itulah jodoh kita....

Yang tak disangka-sangka...itu lebih bahagia....

Doakan saya....

Saya nak jadi org baru....

Lebih tabah...bersemangat...dan lebih mendekatkan diri pada Yang Maha Esa....

4 comments:

laydee.chacha said...

tak ada salah nya kalau kita bukan ditakdirkan berkahwin dengan orang yang kita cintakan berabad lama nya.

Kerna yang pasti;

Allah tahu mana yang terbaik buat kita.

Percaya dengan Nya yer sayangku.

pray for ur happiness and looking forward ur engagement day.

sissomebody said...

thanks dear....
thanks 4 ur support n for ur doa...
take care...:))

patahati said...

asalammualaikum,saye nak kenal semue kawan boleh tak? jangan lupe add me yee??

Nadia said...

Congratss.....
waahh kejapan ni....hehe