Sunday, April 12, 2009

putus cinta

ye....putus cinta amat memedihkan....
ini sebenarnya berlaku awal thn 2009....
5thn...end up mcm tu jer...
arrrgggghhhh....lupekan....!!

5 comments:

Anonymous said...

sabar yer ucu...
mudah2an ko dijodohkan dgn org yg jauh lebih baik...Amin~

sissomebody said...

Thanks angah...
aku tgh belajar menyayangi org yg sayangkan aku....

laydee.chacha said...

putus cinta bukan lah sesuatu yang teruk sangat jika dibandingkan dengan kehilangan ibu ayah kan.

teruskan perjalanan dan hadapi hidup dengan senyuman

patahati said...

salam kenal, dah banyak kes berlaku dimana tempat macam mane putus cinta sakit teramat sangat, tapi kita orang musti sabar dan ikhlas, visit saye ye...
http://patahatiku.blogspot.com/2009/03/putus-cinta-pembawa-nikmat.html

sissomebody said...

laydee.chacha...: u are rite, biar ilang mende lain jgn ilang keluarga

patahati...: thanks...n i'll visit ur page..