Friday, April 17, 2009

Wan Fakhruddin Atiqi





Menceriakan hidup saya....

kalau tak dengar suara dia pagi-pagi rasa tak lengkap jer...

pastu melayan dier MELUKIS kat dinding....hehehheheh.... dulu masa saya kecik2 tak

berpeluang nak conteng dinding....so, saya join la....huhuhuuhuhu....

paling byk lukisan bulat kecil...bulat kecil...bulat lah besar......----korang tahu tak lagu tuh?

boleh ajar kat anak korang arr nnt...

dan saya mengajar lukis spek mata, layang-layang, kucing....hhhehehehhe...

memang best jadik budak-budak....;))

4 comments:

Anonymous said...

huhu..selambe jer mak dier leh bg conteng dinding suke2 hati..best giler..aku leh nmpk "artwork" dier yg byk giler kt dinding ijau tu..hehehe...

laydee.chacha said...

semenjak berat badan bertambah nih, selalu jugak telinga ni dihidangkan lagu tu

sissomebody said...

elizsue : mak dier mmg sporting beb...siap mak dier join skali... huhuhu...n nak tggu sampai atiqi beso sket baru lah cat baru...

laydee : hehehee...skrg berat makin-makin bertambah tak?...heee...

Wan Fahmi said...

hahaha..my little brother..wah!comel2..hehehe